Jisses vad trött jag är

Denna dagen har faktiskt inte erbjudit så mycket förutom att jag varit as trött. Steg upp runt 05oo i morse. Sjutsade Anna till Lund. Sedan åka hem igen och jisses vad trött jag var, det var helt jävla sjukt. Fick sätta volymen på högsta i bilen och sjunga med för att inte somna. Hade kunnat gå illa :/

Väl hemma la jag mig och sov till 11oo och då var jag arg som ett bi när jag vaknade. Hade saker att fixa men orkade inte riktigt. Men fixade det iaf sedn for jag in till Sbg för lite ärrenden. Köpte ju smycken och ett par jeansleggings och nu är jag hemma igen.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och mysa och vänta tills killen kommer hem då vi ska käka mat. Sen vid 18oo ska jag på hundkurs med Armani ♥


Mammas älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0