God morgon!

Sov till 10oo ungefär och fy fan vad skönt det var. Helt underbart. Nu känner jag mig faktikst utvilad som jag inte känt mig på... ja jag vet inte hur länge jag legat sömnlös om kvällarna/nätterna och sedan upp och jobbat liksom :/ Men idag är det fart i mig :D

Precis fått i mig en talrik gröt (som alltid) och har även startat en tvätt. Ska strax diska lite (trots vi har diskmaskin), ta en dusch och sedan träffa Malin senare i eftermiddag för lite fika och även ta en titt i affärerna. Vet det är lite REA nu i Sbg town :P

Marice i Sbg har lagerrensning med start idag :D " LAGERUTFÖRSÄLJNING i grannlokalen med start imorgon 26/1! Varor för 25:- 50:- 75:- 100:- 150:- maxpris 200:- ! Dessutom full fart i vår ordinarie butik med både rea och vårnyheter, välkomna in! " står det på facebook :D Jag måste bara in där trots det strider mot pengalagen :)

Peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0