Försäkringskassan....

Försäkringskassan ni gör mig förvirrad, haha :D Fattar inte riktigt hur allting funkar och kommer fan inte göra det i första taget heller. Men så småning om kanske.... Har iaf suttit nu framför datorn och kollat på försäkringskassans hemsida. Ja som sagt, fattar inte mycket. Dessa pengar och dagar och allt möjligt som man ska hålla reda på osv.

Ska alldels strax ta och köra in till Sbg igen (varit där en vända redan innan idag) och hämta pizza. Sedan hämta upp älsklingen från jobbet. Sen ska vi hem och äta oss feta på pizza haha :P Kommer bli gott. Sjukt jäkla länge sedan jag käkade pizza. Brukar mest ta och käka kebab i pita. Men idag kände jag för lite flåtig pizza.

Fick även ett oväntat samtal idag. Det var min älslade Elin som ringde från Norge. Vi hann inte ses nu när hon var hemma över jul så får bli i Februari eller längre framåt våren. Saknar dej Elin ♥ Vi har så mycket att prata om!

Ha en fin kväll!

    


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej försäkringskassan förstår man sig aldrig på :P

2012-01-03 @ 21:43:25
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0