Chokladfondue....

Bara för jag bloggar om mina sömnproblem betyder det att dom försvinner?? :O Sov iaf as gott inatt om man gämför med de andra nätterna. Kan bero på att jag fått min bettskena??? Vaknade bara en gång inatt och var alldeless torr i munnen och bettskenan gjorde typ ont :/ Så la av den och somnade om igen konstigt nog. Sjutsade sedan älsklingen till jobbet för det regnade. När jag kom hem igen la jag mig och sov. Vaknade 09:30. Såg då ett sms: Sover du ännu älskling?? Hahah japp, det gjorde jag :) Riktigt skönt och utvilande.

Idag har jag städat ut julen och städat lägenheten. Bland skåp och damm torkat en massa. Fy vad dammit det var på en del ställen. Fy Maya, måste städa på oåtkomliga utrymmen oftare :)

Ikväll har vi haft fondue. Ååå gud vad smaskit det är alltså. Kan sitta hela kvällen och äta om det skulle vara så haha :) Kommer definitift ha det oftare. Fast det säger man varje gång man ätit fondue men inte att det händer att det blir oftare tihihih :)


Påtal om fondue. Varför inte ha chokladfondue någong gång?? Med massa exotiska frukter och massa bär och doppa i den underbara smälta varma chokladen??? Muuums ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0