Biltvättarjävel

Sjutsade älsklingen till träningen idag då jag körde vidare till Bma för att städa min bil hos morsan och farsan. Vid ca 16:30 drog jag till Preem för att tvätta bilen utvändigt (ska nämligen iväg på besikning imorgon + att den var as skitig). Körde in bilen i tvätthallen och det stod STOP på skylten framför mig. Stannade och gick ut. Tryckte i tvättkortet men dörrarna stängdes inte eller det satte inte ens igång att tvätta :/

Gick in till personalen och sa att det inte startade. Satte mig i bilen igen och då plöstligt började det tvätta. Snabbade mig ur och det tvättade tills det kom på min halva bil. Då small det till lite och grejen stannade ovanpå min bil. Fan den rörde inte på sig. Hur ska jag nu göra?? :S

Gick in till personalen ochsa att den tvättjävlen har stannat på min bil :S Jaha där stod jag. Hon rinde chefen som kom. Till slut fick både han och en personal lyfta upp tvättgrejen som stannat och jag fick sakta men säkert backa ur min bil.

Puhhhh den klarade sig. Men inte nog med det, de tyckte jag skulle in i maskinen igen och pröva. De bjöd ju såklart på den nya tvätten. Jag menar. Min bil blev bara tvättad till hälften! Denna gången gick det jätte bra. men hade öslat 45 min tid på det där jävla cp grejet som gick sönder. Inte nog med det så ringer killen och säger att han är färdig med sin träning för ikväll. Jaha då var det bara till att köra till Sbg igen och hämta upp honom. Jag som skulle inom mormor och morfar ♥


Stackars min älskade bil ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0