12e dagen idag...

Japp, idag är det den 12e dagen jag är ledig sedan årsskiftet. Dock inte i följd och har inte räknat in Lördag och Söndag eftersom jag inte jobbar vanligtvis dom dagarna! Kan säga att det faktikst har varit riktigt skönt med tanke på att det kommer bli full speta denna våren. Massa massa jobb som väntar och dessutom har jag tagit på mig att jobba vart annan helg! Eller ja, det ingår i mina arbetstider nu. Dock ganska trist men vad gör man inte för lite pengar haha :D

Har varit ledig nu men det sätter igång nu igen på Onsdag! Ska bli kul att träffa sina kollegor igen :) Har lite att göra nu innan jag börjar jobba (och jag som alltid väntar in i det sista som jag även gjort denna gången. Att jag aldrig lär mig). Ska ringa lite samtal, skriva ut lite grejer, posta ett brev, kolla efter en träningstopp och lite annat. Dagen kommer vara fullspäckad med andra ord!


Imorgon ska jag vakna ännu tidigare än idag. Skulle igentligen gå upp när älsklingen gick upp eftersom nu på Onsdag när jag börjar jobba igen så är tiden den samma. Stiga upp vid lite efter 05oo runt halv 6 på morgonen. Att gå upp så tidigt är inte riktigt min grej, å andra sidan så har jag legat och snozzat länge nu på morgona när jag varit ledig, ååå så härligt :) Så vi får se hur det går....

nej nu ska jag fixa lite här hemma innan dagen tagit slut (dagarna går så fort) Och en sak till! Elin, jag saknar dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0