Utrensning av garderoben inför den kommande våren/sommaren!

Japp, det var precis det jag gjorde igårkväll. Rensade ut en massa gamla/fula kläder jag inte använder längre! Varför ska det bara hänga där och fylla min garderob om jag ändå inte använder det??? Nej just det! Bara onödigt.

Blev ändå 2 stora kassar fyllda med kläder. Undra vart jag ska göra av det nu da?? Slänga? Skänka till secondhand?? Göra upp en loppis??? Slänga det i en sådan insamlingskontainer som skickas till fattiga länder (står det iaf)????

Ut med det gamla och in med det nya...(om jag då hade haft något nytt :P)

Ska även ta och kolla genom mina skor och ute i förrådet om det finns mer skit att slänga :)


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0