Slappe helg!

Först nu klockan 18oo känner jag mig lite levande. Har legat i soffan exakt hela helgen typ. Började jobba lite andra tider sedan i Onsdags då det är mellan 07oo-16oo ca. Var ca 1 års sedan jag hade de tiderna. I höstas fick jag sådan tur att jag kunde sova till 08oo då jag började jobba runt 09:30. Men nu är det andra bullar. Fast å andra sidan är det ju vår och mer att göra!

Har absolut inte gjort ett skit i helgen. I Fredags var jag död när jag kom hem så somnade runt 22oo i soffan framför tvn. Sen igår (Lördag) kollade jag på melodifestivalen och jag kan faktikst säga att det var helt okej bidrag med från Växjö! Bra bidrag förutom Torsten Flink ha, vilket skämt alltså!

Idag skulle jag igentligen träffat min underbara Elin men vi tar det imorgon istället för det dök upp något emellan. Annrs har jag varit ute med vovvarna på berget idag med min svärmor (P ville ligga och titta på fotboll istället) så jag klädde på mig med tärmobyxor och diverse utstyrsel och begav mig ut med vovarna :D Det var skönt när man väl mom tillbaka in i värmen.

Annars har jag bara tittat lite på SATC för P kollar ju fortfarande fotboll så tvn är ju okupperad :/

Nu vill jag ha mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0