Hus

Inegn mer än jag som verkligen vill ha hus??? Alltså jag måste bara ha ett hus, haha. Har hittat det perfekta huset nu men går på ca 2 000 000 och sedan ska man ha kontant insats på det. Det är absolut inget vi har :/

Men med detta huset är det en massa bra grejer. Gillestuga, garage man kan stänga, bastu, bubbelbad, kaklat, bra golv, braskaminer och en massa massa rum. Inglasat uterum dessutom, växthus, och lekstuga osv. Fan jag vill verkligen ha det. Någon som kan ge mig lite pengar??

Ibland önskar jag fan att jag var miljonär eller något. Typ vann en jäkla massa pengar eller att man kommit så långt i livet att man hade en bra fet lön liksom. Som sagt, jag kommer aldrig kunna köpa det huset :/ Det har skit bra läge till allting så det är väll därför det också kostar en del :/ Snyft!

Räknade på det lite att äga hus osv osv med alla dessa kostander som tillkommer när man köper hus. Landar på runt 6000-6500 kr i månaden med allt. Inte farligt med tabe på vi har räkningar för betydligt mer idag då vi bor i en marklägenhet.

Fan vad arg jag blir! Ge mig! (haha)
Är frustrerad :@

Fast å andra sidan är ju min dröm att ha ett nybygt/renoverat eller egenbygt hus vid stranden men typ strandtomt. Men det kan man bara fantisera om om man nu inte vinner några miljoner fast då måste man ju satsa och spela ocskå som jag inte gör haha :P

Sweet Dreams! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0