Hot Chocolate...

God morgon!

Ser ut till att bli en härlig och solig dag idag :) Sjutsade nyss P till jobbet och då var det förvånadsvärt ljust ute?? :S Hur kan det komma sig?? Börjar våren närma sig??? :)

Igår var det upp mot en +10 grader här i Sölvesborg och snacka om jag fick vårkänslor. Våren kom nu så vi kan få ta på oss lite snyggare kläder och ha skinnjacka och alla dessa underbara pastellfärger som är vårens och sommarens mode, and I LIKE IT :D 

Sitter just nu med en kopp varm choklad och ska alldeless strax ta och göra mig lite frukost. Hade tänkt att jag skulle käka lite mackor för omväxlingens skull (gröten är slut) och njuta av att ha morgonen för mig själv med vovvarna som sover på mattan :) Tänkte jag ta en svängom med vovven ute i det blå lite senare men det blåser och det gillar vi inte :/
Fast å andra sidan är det skönt väder ute!



Ååå jag skulle verkligen vilja ta fram vårskorna, skinnjackan och önska att våren var här nu. Ta en runda inom stan och shoppa lite och åka hem nöjd för dagen. Köpa korall och naturellfärgat läppstift och sedan var inprincip hela dagen klar :)

Jag vill ha vår! Längtar även ihjäl mig till den 15 Mars <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0