Hjälp mig!

Sitter vid datan just nu och har fixat en del grejer. I morse vaknade jag av feber och ont i örat?? Hur som helt är jag hemma idag och mår inte alls bra :/ Sov till 12oo och när jag vaknade var jag helt utslagen som i morse.

Men ska jag vara ärlig är det något helt annat ocskå som gnager mig! Att jag bara blivit sjuk nu hände bara. Fast å andra sidan kan jg ha blivit sjuk/dålig pga det som gnager mig :/ Usch jag vill inte mer! Vill bara ligga i sängen dagarna in och dagarna ut. Så jag känner just nu. Dessutom längtar jag ihjäl mig till om en månad. Då blir det väll ändring på saker och ting...

Bara jag tänker på det får mig att gråta. Va fan ska jag göra???

Hjälp mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0