God morgon Måndag

God morgon!

Mamma ringde och väckte mig runt 09oo. Gick upp och käkade gröt och har myst lite med vovvarna :D Sitter nu framför datorn och har tvn på, där det visas lyxfällan :D

Idag vet jag inte vad som händer. Hade det varit mer sol hade jag fått energi till att dra in till stan en runda och kolla på lite saker :D Fast ja, solen tittar genom lite lätt bland molnen men jkag vet inte ändå.

Igår la vi ut lite saker på blocket som vi kunde sälja. B.la vårt soffbord, dataskärm och denna veckan blir det nog databordet som åker ut för försäljning också :) Kan behöva lite nya och fräsha saker i hemmet tihih :)

Nu ska jag göra te... Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0