Enjoy...

När jag tänkte för en gångs sakull fota med min systemkamera så dör batteriet. Snacka om otur :/ Har för en stund sedan tryckt i mig lite frukost. Idag är det Fredag och det betyder Helg och dessutom massa räkningar som ska betalas eftersom det är löning fast min lön kommer på Måndag.

Fatta fan inte hur man ska klara sig genom hela livet med en medelmåttlig lön?? Jag menar, man vill ju skaffa familj, ha barn, bättre bil, nya kläder, hus osv osv. Kan räkna upp 1000 saker men förstår ni vad jag menar??

Sen vill man ha extra pengar och jobbar på kvällarna, men vad tjänar det till?? haha :D Kanske får 1000-2000 kr mer. Visst det är ganska bra pengar men det är inte så att man blir miljonär ?? :S Dom pengarna går åt till mat, besin och räkningar!

En del eller jävligt många umgdomar idag går på A-kassa och vad får de ut? 8000-10 000 kr som de ska betala hyra, mat och allt det där. Sen finns det ju dom som bara går hemma och får typ 3000 kr men förtjänar knappt dom för de vill inte ens jobba. En annan som sliter röven av sig hela jävla tiden och får under en medelmåttlig lön för att allt ska gå runt. Jag blir galen hahaha :D Men fattar ni vad jag menar???

Men nog om det. Vädret är inte lika fint idag som igår men det är ju hyffsat iaf :D Skrev igår att jag skulle göra en rensning av massa skor och en del kläder som ligger ute i förrådet men ärligt talat pallade jag inte det igår och inte idag heller. Får bli när det är varmare ute då man slipper ta på sig en fet jacka för att gå ut och kolla i förrådet. Visserligen är det vår snart (hoppas jag) Det är ju iaf massa plusgrader men vem vet hur länge det blir. Kanske blir det snö nästa vecka????

:) Enjoy your life ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0