Bjuder till....

Det är över 2 veckor sedan jag bloggade sist haha :D Vilken skam :) Har som sagt börjat jobba andra tider så går upp vid 05:30 varje dag så jag är duktigt trött om kvällarna. Sen vill jag inget helldre än umgås med min underbara P och våra vovvar :D ♥

P är iväg hela helgen och igår var jag hos min älskade morfar som fyllde 86 år ♥ Sjukt trött sedan när jag kom hem så gick och la mig direkt. Dock var jag inte i säng förrens vid 23:30 så var mega trött haha :D

Det blev ändrade planer denna helgen ändå. Min älskde syster och hennes son kommer ner till mig i efm. Fan vad kul det ska bli att träffa dom. Sist var förra året vid jul :/ Det är långt tid. Dock pratar vi med varandra i stort sett varje dag men det är inte samma som att träffas ♥



Så jag ska sätta igång och städa lite här hemma och göra lite grejer innan jag ska hämta dom vid tåget vid 15oo.

Bjuder även på denna sköna låt. Blir så peeeeeepppp. Jag vill ha sooooooomar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0