Mellandagarna

Min älskade flicka har börjat ge oss lite sovmorgon nu i mellandagarna :) Antingen för att det har blivit sena kvällar och intensiva dagar eller så sover hon bara längre.
Hoppas att hon sover längre nu ;p
 
Inom REAn ska vi nog inte men är sugen på att göra något idag. Spendera lite pengar rättare sagt haha :) Men får nog hålla i dom. Var nämligen inne i stan igår och beställde ny soffa. Riktigt nöjd MEN leverans tiden är från 8-12 veckor så till Mars har vi ny soffa haha :) Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;p
 
Sen såg jag även en skit snygg lampa jag skulle vilja ha. Kostade bara 700:- nu och vet att en lika dan kostar runt en 1600:- på Mio. Ska man slå till eller inte???
 
Jag blev även moster igen nu under jul. Den 25e fick lillsyrran en liten pojke. Så söt.
Grattis älskade syster ♥
 
 Ha på sig lite fint vi fick av mormor och morfar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0