Julklapparna lite tidigt

I Lördags (22e) samlades vi hemma hos mor och far för att fira jul md syrran och hennes familj eftersom de bor uppe i Växjö. Det var jätte mysigt men vi delade ut alla julklapparna då. Skit tråkigt. Jag vill ju ha mina julklappar på julafton med tanke på vi ändå skulle fira den med mor och far men de tyckte väll att vi skulle dela ut ALLA klapparna när syrran var nere. Det hade självklart ingen berättat för oss så vi hade inte alla klapparna med oss.
 
Men i övrigt var Lördagen jätte mysig. Jag och lilla familjen var inne i Krstad en runda på förmiddagen och även så Eko:- I stan hittade vi en jätte fin julklänning till Novis som hon fick ha nu under juldagarna ♥
 
Min lilla tomteflicka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0