Gnällis

Igår var Novis en liten gnällis. Min lilla pärla. Började på kvällen. Fick kanske knip i magen för efter lite skrikande kom en rap och då blev hon tyst :) Senare på kvällen kom Emma och busade med oss och det var precis som om Novis inte såg mig och blev skit ledsen. Gick liksom inte att trösta direkt. Hon kanske är inne i en sådan fas att om hon inte ser mamma och hon blir ledsen så blir hon verkligen ledsen! Stackars min lilla pärla ♥
 
Men de två senaste nätterna har hon vaknat och velat ha mat så kanske därför hon också var gnällig. Men inatt sov hon hela natten igten :D
 
Nu ska jag kolla vidare på "Planet 51" och lägga en sovande Nova i sin säng igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0