28 december 2012

Otroligt fint väder ute idag och såklart några minus grader. Vaknade imorse av att älsklingen undrade om jag kunde sjutsa honom till jobbet? Så snäll som jag är pallade jag mig upp i tid så Novis fick mat innan vi skulle åka men sen blev det inte så iaf. Han åkte med grannen haha :)
 
Vi gick och la oss igen och vaknade runt 08:30 och käkade. Men Nova somnade igen och sover ännu?? Sikken sjusovare ♥ Hon är helt utslagen efter helgerna fast å andra sidan var hon gnällig hela dagen igår. Tog febern på morgonen på henne men det var inte direkt någon men sedan på kvällen hade hon 38,4. Stackaren. Inte konstigt hon var gnällig hela dagen + hon har sådan dum hosta. Riktigt rossli, slemig liksom :/
 
Hoppas hon mår bättre idag efter hon har sovit ut nu i förmiddag ♥ Min älskade flicka får inte vara sjuk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0