Söndag 5 Augusti!

God morgon! Har ni sovit gott inatt?? Det har jag :) Vaknade för en stund sedan och sitter nu och käkar frukost. Massa rostade mackor med marmelad och ost på. Mums! Riktigt länge sedan jag käkade det. Det är ju inte speciellt mättande så drar väll i mig en 8-10 rostade! Dock är det riiiiktigt mycket för min del med tanke på att jag knappt kunde äta 2 st rostade när jag inte var gravid :D Fast det är ju helt annat när man är gravid :)
 
Som sagt, redan Söndag idag. Tiden bara flyger iväg. Det är dessutom denna månad vi är bedräknade. Går och tänker på det där 1000 ggr om dagen. Har jag allt packat, behöver vi mer saker nu innan hon kommer, kommer vi komma in i tid??? Som sagt, 1000 tankar kring detta.
Har ju redan förvärkar lite då och då så hoppas hoppas vi behöver åka in där snart :p
Vi längtar ihjäl oss ♥
 
Idag ska vi nog bara ta det lugnt. Ganska så tråkigt väder, än så länge. Men bra väder att vistas utomhus med vovvarna, handla, städa och göra sådant idag så det får det nog bli!
 
Ciao! :D
 

Kommentarer
Postat av: Anna Nilsson

Ta långa promenader! Dagen mitt vatten gick promenerade jag säkert en mil. Dock en del på en åker. Men den ojämna marken fick mig att få annorlunda känningar. Senare på kvällen började fostervatten rinna :)

2012-08-05 @ 10:27:58
URL: http://www.anniepannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0