På besök i Näsum

Igår var vi iväg hos Ellinior och Jocke i Näsum. De har precis fått en liten flicka så var bara tvungen att åka och hälsa på :) Dessutom har de flyttat till hus också :) Helt perfect för dom 3.
Kan inget annat säga förutom att lilla Astrid är sååå söt :) Så liten, men ändå så stor.
 
Hon ville självklart ha mat hela tiden och sova. Men det är ju sådant små bebisar gör. Var där några timmar. Har inte träffat dom på säkerligen någon månad nu så det var kul att träffas. Dessutom ska jag och min älskling ha barn snart så då kommer de säkert och hälsar på :)
 
Åååhhh vad jag längtar nu!
 
Ska även ha lite saker uträttade idag. Ringa lite samtal, fixa det sista här hemma tills bebis kommer och städa hade jag tänkt. är faktiskt relativt pigg idag. Annars brukar jag vakna och gå upp vid 12 liksom. Men jag är uppe så ska passa på att göra det som behövs. Ska även ta en dusch idag innan jag ska träffa Louise en stund på eftermiddagen, om jag orkar vill säga. Har massa ont idag :/ Så kanske dags snart ;P
 
CIAO! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0