Helvetes natten hittills

Fy fan, jag har inte sovit en blund inatt :/ La mig vid 22:30 igår då jag redan hade en massa sammandragningar både under kvällen och när jag la mig. (BTW, har sammandragning nu) Senare runt 23oo kom förvärkarna.
 
Alltså det var fan det värsta. Sov knappt och låg och snurrade på mig. Liksom halvsov Gick upp och käkade vid 03:30. Sen la jag mig igen och känade lite smått att det var kvar. När jag trodde det var borta för en liten stund så jag kunde pusta ut så kom det nya. Yes, ont hade jag!
 
Sjutsade iaf älsklingen till jobbet nyss och jag är så jävla trött men måste få i mig lite frukost innan jag lägger mig en studn till. Kl 10oo ska jag hämta upp Anna för en tripp till stan. Knappt så jag orkar. Ska iof inte ha så mycket så det blir inget farande precis. När jag väl kommer hem igen ska jag försöka SOVA!
 
God Morgon Natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0