Färdigt i garderoben!

Har en massa känningar idag i både rygg och buk-bäckenet (typ mensvärk) Började dock redan känna av det inatt. Sjutsade min älskling till jobbet imorse sen la jag mig igen men kunde inte sova. Varit uppe en stund nu och sitter och käkar.
 
Har även fixat färdigt i lillans garderob nu på morgonen :) Alla de små söta plaggen har en plats. Åååhhh vad jag längtar nu. Skulle så gärna vilja shoppa bebis kläder nu med tanke på att det är FET rea överallt. Isåfall större stl eftersom de växer hela tiden. Men sen är det ju en massa annat man ska ha pengarna till så får se!
 
Nej nu ska jag kolla REA på nätet och se ifall jag hittar något fint :)
 
CIAO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0