Busar i magen ♥

Ser inte ut att bli fint väder idag! Det skulle det kanske inte heller?? Fan vilket tråkigt sommarväder vi har i år. Fast å andra sidan ska jag absolut INTE klaga med tanke på att det är ganska perfek väder nu när man är gravid :)
 
Denna månad är det även BF för våran del. Ska bli sååå spännande och jag kan knappt vänta en dag till. Men flickan ligger inne i magen och gottar sig och det är fortfarande ett jäkla liv där inne. Busflickan ♥
 
Har som sagt gått 36 fulla veckor idag och nu när jag tänker efter så är det ganska långt tid. Jag mernar, 9 månader inne i magen. Men det är såå värt det. Alla pustningar, stonk och stön, maten och allt som tillhör!. Det bästa är nog själva KÄNSLAN ♥ Den är heeeeelt underbar.
Går inte att beskriva!
 
Men ska av till BM idag igen för rutin kontroll. Har såkert gått upp lite till och magen hbar nog växt. Känns så iaf. Kan garantera att bebis har växt iaf för det blir bara trängre för varje dag som går. Älskar denna magen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0