Bara 10+ grader

Känner mig relativt utvilad idag igen :) Hur kan detta komma sig??? Jo jag lägger mig runt en 23oo om kvällarna och går upp vid 06:30 och är sedan uppe. Grejar lite här hemma och sådär. Ganska bra medicin har jag upptäckt :P
 
Sitter och käkar just nu (macka med skinka och rödbetssallad) och tanken är sedan att jag ska plocka undan de sista bebiskläderna (om de torkat vill säga) och hänga in i garderroben.
Började så smått  sent igårkväll att plocka med det där. Är definitivt en kvällsmänniska om jag då inte har något att passa dagen efter :)
 
Sen är nog tanken att jag ska lägga mig och glo på en film eller två eller tre kanske?? :P nte allt för varm nu på morgonen. Va bara 10+ när jag sjutsade älsklingen till jobbet vid halv 7!
 
         
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0