Autumn Season 2012 BY H&M

Den nya H&M katalogen kom med posten här om dagen. Kollade såklart genom den och blev övveraskande glad över hur mycket fint de hade/ska fått/få in. Men var i stan för någon dag sedan och visst såg man det redan då. Men åå vilka snygga boots, stickade tröjor, byxor, smycken och allt där till :)
 
När jag kollade genom katalogen slog det mig att det är snart höst/vinter och jag längtar faktikst lite dit. Men kan bero på att jag vill uppdatera min garderob lite nu efter graviditeten och
DET SKA JAG! Vill ha nytt nu.
 
Kollade självklart barnavdelningen och det fanns en sida med stl 50-92 :/ Men en massa mer sidor från stl 62-92. Så sjukt söta små koftor, leggings, tunikor och allt annat :) Åååå vad jag längtar tills det blir lite uppdatering i flickgarderoben :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0