Sömntutan själv

Fy fan vad jag har sovit knäppt inatt alltså. Vaknade vid lite innan 05oo imorse och var KLARVAKEN??? :O Kunde absolut inte somna om. Bebis började röra på sig så låg bara en stund med händerna på magen och hade det mysigt. Den känslan går inte att beskriva alltså. Helt fantastisk!

Gick upp vid 05:30 och drack och besökte toaletten. Bebis var fortfarande vaken haha :D Precis som om bebis vaknar om jag vaknar osv. Börjar rytmen med mamman så snabbt??? Vidare till sängen igen då jag låg fortfarande vaken. Slumrade väll till någon gång men var lika klarvaken när älsklings klocka ringde lite innan halv 7. Fick även ett skrattánfall där på morgonen hahahaha :D Jag älskar dej P ♥

Somnade väll framåt morgonen och har sovit tills nu. Sitter nu och käkar frukost. Bebis var hungrig ;) Senare idag är det täbkt att jag och Malin ska ses. Får se vad som händer. Är ju trots allt Uuuuunderbart väder ute :D Det tackar vi för :D

Tjohej från mig som  är sömntuta idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0