Snori

Är fortfarande krasslig och nu har det gått över från att snoret sitter fast i näsan till att det typ tar aldrig slut när jag snyter mig. Dessutom bajs äckligt. Tror dock att det verkligen kommer från bihålorna :/ Lite mera hostig är jag också men för övrigt är det bra haha :d

Fattar inte hur jag och bebis ska hålla oss vakna ikväll och sitta på en bio som börjar klockan 23oo utan att snora :/ Fast poppisarna är min räddning. Fan det godaste man kan äte på bio! Mums!

Nu ska jag ta och röja lite här hemma. Ser också ut som bajs. Håller på att tvätta också men blir en maskin tvätt till sen när denna är klar. Sen ska jag hinna med att äta igen och jag bara lääääängtar tills min älskling slutar jobbet!

Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0