Skötbord med tillbehör

Har förresten också införskaffat oss lite grejer här hemma. Har nämligen köpt skötbord och fick en fin skötbäddsmadrass av mamma. Tack mami ♥ Tänkte skriva att det börjat ta form men nja, har en del kvar att köpa haha :d Har inte ens kommit halvägs av allt vi behöver innan bebe kommer. Känner mig faktikst lite stressad när jag nu tänker på det :S

Men de 4 viktigaste grejerna man verkligen behöver för en stadig grund till sitt barn är: Barnvagn (beställas i slutet av Maj), skötbord √, Spjälsäng √ och bilbarnstol (som ska snart köpas)

Nästa helg alltså runt den 5 Maj ska vi ta med svärmor och svärfar upp till Älmhult och dra genom Ikea :D Där finns ju inpricip allt. Jag vill bara dit nu i helgen men ingen som igentligen kan så blir nästa helg. OM jag längtar, haha :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0