Onsdag, 25 April, 2012

Usch vilken piig dag det är idag. Massa regn :/ I måndags var det regn, igår var det strålande solsken och idag är det regn igen :/ Bajs väder!

Men nog om det. Har redan hunnit betala räkningarna och sitter här nu med frukosten i högsta hugg. Det som ska hinnas med idag är: Köpa gräsfrö till vår extremt fina gräsmatta som knappt har något kräs, haha :d Pga poolen vi haft där 2 sommrar men i år kommer den inte upp något gräs :D

Sen skulle jag så gärna vilja shoppa men vet inte. Har iof presentkort och sådär men vet inte om jag vill slösa dom eller inte. Kan också vara så att jag MÅSTE bara ha bågot nytt och slösar dom men i själva verket är jag bara shoppingsugen????? Mycket möjligt :D

Senare idag vid 15oo ska jag infinna mig hos madde i Nymölla för lite prat och fika. Hon skulle nog ha någon visning av något slag så det blir nog fler än jag som kommer :D

(Börjar jag få sömnproblem igen tro??? Låg vaken ca 45 min tidigt imorse innan jag somnade om igen efter att P drog till jobbet)


Fattas lite gräs här och var ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0