Living AND Room inredning säljes.....

Hör upp nu alla nyfikna läsare och framför allt inrednings sugna :)

Det är såhär att jag ska sluta sälja Living and rooms koncept och har nu därför min "visnings kollektion" till salu. Tänkte nu därför att ha ett litet party hemma hos mig nu i April där ni får komma och köpa grejer. Det är sänkt med ungefär 50% så det är helt klart prisvärda :)

Med tanke på att det är en "visnings kollektion" finns det vissa grejer som jag bara har 1 st utav som igentligen säljes som 2 pack ur katalogen men då har jag satt ett bra pris på just den varan :)

Hoppas ni är sugna... för det är jag iaf :D


Här är det lite blandat. Te-låda, ljuslyktor, plädar 2 st, risburk, löpare, kökshandduk, smycke och vinbox, griffeltavla m,m.


3 stycken kuddar och en lykta man har ute. En svart kudde i fuskfårpäls, Pariskudde och en blåmönstrad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0