Kvällspromenad!

Tog med vovvarna och älsklingen på promenad efter vi ätit och målet var Hällevik :) Underbart skönt väder. Armani sprang lös nere vid havet och blev en tok haha :D Mina älsklingar ♥
Väl frame efter typ 40 min (kände att det tod lite längre tid eftersom magen måste hänga med :D) bjöds det på fika hemma hos svärmor och svärfar. Massa gott! Välförtjänta enligt min mening :D

Det var inte meningen att vi skulle gå hem efter vi fikat och det gjorde vi inte heller för när vi kom ut regnade det och hade regnat ett bra tag. Började faktikst småregna när vi hade typ 5 min kvar till målet. Så vi hann undan regnet!

Innan sovedags ska jag hinna med lite tv-tittande, mys med mina älsklingar, en dusch och förbereda lite inför morgondagen.

GOD NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0