KRAM!

Mår betydligt bättre idag än de senaste dagrna men fortfarande super duper bamse mega förkyld :/ Det suger! Men idag har jag iaf orkat dra till Bma en runda och orkat sitta vid datan. Har försökt skriva ner mina tankar osv på i ett block men har gått sådär! Ska nämligen vara iväg hela dagen imorgon på föredrag. Sitta på en sleten stol och lyssna typ haha :) Men hoppas jag klarar det i både rygg och med denna förkylning :)

Idag har jag lust att göra typ 1000 saker men ändå ingen ork till det haha :/ tror jag lägger mig i soffan en stund och vilar. P ska jobba över idag så det är bara jag och djuren hemma en längre stund till!


Kraaaaaaaaaaaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0