Huvudvärk till MAX!

God morgon!

Usch vad jag är arg och irreterad nu alltså. Har nog kommit till en svacka igen :/ Har fortfarande ont i vänstra sidan av magen så ringde till barnmorskan så de ska ringa upp nu vid 10. Så trött på armani som inte kan skärpa sig. Kissat i sängen i morse. Hur fan kan man bara göra så när man är över 1 år snart??? Jag blir gaaaalen:@ Fast jag älskar ju honom så mycket! Har fått ont i halsen under natten (p har ont i halsen) och har huvudvärk konstant :/ Är detta de kallar gravid??? :S

Men uppe nu iaf. Ska tvätta mig och göra mig i ordning för runt 11oo sticker jag in till stan och ska byta däck på bilen. Ännnntligen haha :D Sen får jag ju se ifall det blir ett besök hos barnmorskan eller inte idag. annars sticker jag till Bma en runda tror jag. Ska fixa en sådan där matta idag som man ligger innanför dörren. Och kanske ett besök hos mamma!

Hade behövt tvätta och städa här hemma! trååååk!

Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0