Hejhej hallå regnet där ute!

Idag regnar det, Trist. Jag som ville att det skulle vara fint väder idag! Idag har jag absolut inga planer förutom att jag måste fixa lite här hemma och in till Sbg en runda. Skönt att vara ledig :D

Igår tog vi oss en liten vila på ca 1 timme innan vi stack till mammsen och pappsen i Bma för lite käk (jag, magen och Armani). Sen har jag inte varit på det "nya" Markislagret ännu så jag och mamma stack dit. Hon skulle ändå beställa skruvar eller vad det var! Blev faktiskt mäktigt imponerad av det nya :) Var en massa fina saker och dom har ändrat totalt. Såg en massa saker jag ville ha. Bl,a en lampa. Skit snygg men kollade priset och de skulle ha 229:- för en lampa så väntar nog lite haha :D Men gud vilken bra feeling jag fick av det och vill köpa en massa nya saker till lägenheten. Men måste hålla i pengarna.

Kan man ÖNSKA att man var miljonär?????


Sen vidare vid 16oo till svärmor och svärfar som skulle bjuda på middag. Gott. Gick även en runda i Hällevik med vovvarna. Fy fasen vad det blåste och va kallt. Brrrrr frös gjorde vi! Men väl hemma igen startade jag ett varmt bad och låg där säkert 1 timme. sååå skönt! Sen vad det dags för natta sig!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0