Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

Sitter här vid köksbordet med datan och har precis krängt en massa rostade mackor med nutella på. Muuuums :) Det bästa!

Vädret ser ut att bli ostadigt idag, än sålänge iaf fast det ska bli strålande solsken här nere i Blekinge idag :D Får hoppas på det. Annars da?? Hur mår ni mina få läsare?? :P Själv mår jag bra idag. Sovit i princip hela natten men hade såklart svårt att sova igår kväll igen som alla andra dagar :/ Men det är väll så när man är gravid??? ;) ♥

Va inne på Libero.se´s hemsida också imorse och drog hem lite poäng. För ni som inte vet vad jag snackar om så kan man bli medlem på Liberos hemsida när man är gravid, har barn eller har funderingar på det och få poäng som man kan byta in mot gåvor :) Inte alls fel. Jag menar, man kan väll lika väl ta koden från Liberos produkter och skriva in på datorn när man ändå köper blöjor och sådant???? :D Om man nu köper ur Liberos sortiment!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0