God morgon!

God morgon!

Trode jag skulle jobba idag men tydligen inte. Sur blev jag haha. Är ju strålande väder ute så ska nog vara ute i trädgården idag på förmiddagen med magen och vovvarna och sedan sticker jag nog till Bma en runda till mor och far. De får bjuda mig på middag :D Blir väll en runda med vovve där också kan jag tänka mig.

Sitter dock och funderar nu på vad jag ska göra ute i trädgården??? Hmmm vad finns det att göra??? rensa ogräs i 3 rabatter, räffsa den lilla plätten till gräs vi har. Köpa lite blommor och sätta i krukor (fast i ena krukan ska vi ha tomater) och sen kan jag rensa ut i vårat förråd. Där är det kaos haha :D Va där igår och plockade lite skit. Samlar på sig en massa onödiga saker. Man tror man komm,er använda det senare men icke!

Usch har gröt framför mig och käkar men inte alls sugen på det idag. Bläääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0