Glass till efterrätt..mums!

Va inom Bma arbetsförmedling innan i förmiddes. Snackade lite med min handledare om att starta eget osv. Hon tyckte det var en bra idé och att jag ville något med mitt liv liksom :D Haha :D

Så nästa Torsdag ska jag på Starta-eget-dag i Karlshamn. Under hela dagen. Men innan dess så ska jag försöka skriva ner alla mina tankar och funderingar och vad min idé är i ett block så jag kan ta med mig det och vara väl förberädd. Skulle nämligen vara "viktiga" personer där :)
Får hoppas på det bästa. Det svåra är nog att få ner alla mina tankar i blocket för jag har så jäkla mycket i huvudet men vet i fan hur jag ska skriva ner det :s

Så de närmsta dagarna/veckan ska jag sitta framför datorn och ha mitt block framför mig och skriva ner all den informationen jag komer åt och dessutom den informationen jag redan vet :)

Hade tanken på att göra det nu när jag satte mig vid datan men har faktikst ingen lust så jag börjar med det ikväll eller imorgon.

Nu ska jag göra mat och ha glass till efterrätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0