Fy fan vilken härlig dag...

FY fan vilket hostande det har varit för min del inatt :/ Va uppe 2-3 gånger bara för att jag inte kunde ligga ner för då kom den där jävla hostan :/ Konstigt nog vaknade inte min älskling ♥

Sov iaf sedan till 10:30 ca sen upp och käka en massa frukost och begav mig mot Hällevik för en runda med vovven runt Grönslätt. Innan dess stack jag inom affären och köpte ett nytt koppel till lillen för det andra gick sönder här om dagen. Sen köpte jag glass också :D Sen bar det av. Heeeelt jävla underbart. Armani är så jävla duktig och går lös och lyder mig. Dock är han massa busig hahaha :D Så ibland får man ryta till :)

Sen när jag kom hem la jag mig i min nya stol på baksidan och avnjöt solen... :)

HejHej.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0