Fredagen den 13onde = Min födelsedag :)

Ååå vad jag har sovit skönt både inatt och nu framåt förmiddagen :) Vaknade för en stund sedan och har precis krängt i mig en massa frukost.

För övrigt är det min födelsedag idag :) Fast man bryr sig inte på samma sätt längre men det är kul att fylla år, eller sanarare ha kalas :) Massa god mat, tårta och presenter :) Så på Söndag passade det resten av släkten att fira mig så det blir då. Tror jag ska baka lite muffins idag också om jag har tid!

Vaknade av imorse också att älsklingen sa grattis tant eller ngt liknande ;) Han säger jag börjar bli gammal, Haha :D Han själv är redan 23 år :) Men som sagt, fick ett par skiiiiit snygga stakar (ljusstakar) av honom! Riktigt jäkla tunga men i love them ♥ Precis i min smak! Sen fick jag 4 St trisslotter där det inte var en enda jävla vinst. Inte ens 25 kr :/ Dåliga lotter du köpte älsk ♥ Sen ikväll ska vi äta gott och gå på bio :) Äta massa poppisar haha :d Jag älskar min älskling. Han är BÄST! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0