Första plaggen till bebis är inköpta ♥

Har suttit nu vid datan istället för att glo på fotboll. Inte alls sugen på fotboll ikväll! Som sagt, suttit och kollat runt lite på bebiskläder/saker. allt som rör bebis livet liksom :) Hittade jätte mycket men det kan jag beställa längre fram i sommar!

Köpte förresten de första plaggen till bebis här om dagen. Kunde inte hålla mig :) Blev en helvit body och en vit body med bruna nallar, kossor och får på. Jätte söta ♥

Har redan lite saker här hemma som jag fått av syster som hon köpte när hon var i Sthlm. Lite nappar, nappflaska och små söta tossor!

Sen jag var liten har jag en sådan "mobil" eller vad det heter som man hänger över spjälsängen som vår älskade bebis ska ha. Den är jätte söt och jag tycker det är kul att vår bebis ska ha lite saker som jag hade när jag var liten :) Har även lite kläder hemma hos morsan som jag ska kolla på nästa gång jag är där. Åååå jag längtar verkligen tills vi ska bli föräldrar i Aug ♥ Men samtidigt är det nervöst och spännande nu under tiden.

Köpte 2 st bodysar inne på Textilkompaniet i Sbg (tror affären heter så). Jätte mycket barnkläder i olika storlekar och bra prisockså :) Det gillas :D

God natt!!!!!!


Vår lilla älskling ligger och skrattar ser det ut som ♥




Så söööta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0