Första BVC!

Har varit på vårt första BVC besök idag :D Det blev en massa prat och även lyssnande på bebisens hjärta inne i magen. Det hördes jätte tydligt och inte nog med det, bebe sparkade och vände sig hela tiden ♥ Sååå jävkla mysigt! Finns inget bättre än att uppleva nya saker varje dag som går under sin graviditet!

Många som frågat om jag känt sparkar och sådär men har inte vetat säkert. Jag menar, hur ska jag veta att det är just sparkar osv för första gången när jag aldrig känt något liknande?? Men som sagt, jag hade rätt. Det jag kände idag när vi lyssnade på hjärtat blev som en bekräftelse på hur det käns när bebe sparkar och håller sådant liv ♥

Jag är världens lyckligaste ♥ Är som sagt i vecka 20 så magen har vuxit på bra. Halva graviditeten har gått så nu är det nerdförsbacke :) Hade även gått upp mellan 9-10 kg på bara 5 månader :O Barnmorskan tyckte jag hade söt liten mage. Jag tycker den är stor :D Tycker det är så fint och mysigt med gravidmage!

(Tänkte ta en bild på magen men batteriet var urladdat så lägger upp en bild senare idag)

Ha en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0