4 April 2012

Va inne på akuten innan idag. Har fått så jävla ont i vänster sida av magen. Långt ner också. Drog in till akuten iaf men det enda de gjorde var att ta blodtester och kissprov och sa att det var vanligt att man kunde/hade smärtor i nedre delen av magen i vecka 18 av graviditeten och att jag isåfall skulle ringa min barnmorska. Stämmer detta tro??? Sjukt skeptisk till detta i med att jag sov till 10:30 för kom knappt ur sängen liksom. Men jag ska ringa till barnmorskan imorgon och boka tid och se ifall hon tycker det verkar konstigt eller detta är normalt. Jag är ju ändå lite orolig med tanke på att jag aldrig varit gravid innan och inte vet riktigt allting.

Men sitter nu i soffan nerbäddad under täcket och glor på tv. Sitter och kollar på Ikeas hemsida innan. Skulle vilja ha en ny matservice som man inte behöver vara allt för rädd om eller vad man ska säga. Sen skulle jag vilja ha nya gardeiner i köket. Ljusa-genomskinliga typ??, ganska korta också. Lite nya prydnadssaker osv. Skulle vilja ha lite nytt i lägenheten nu. Fyller ju snart år och då önskar jag mig pengar. Såg lite på Bromölla möbelaffär också som jag skulle vilja ha så pengar är min högsta prio nu :D

Tror detta inlägg blev gamska flum??? Känndes så iaf! hahah :)
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0