2-4-2012

Jaha då var det redan April. Fasen vad tiden går snabbt :) men det gillas, iaf nu detta halvåret. Sommaren är påväg, våren är redan här så gott som och magen bara växer och växer ♥ Blommorna sitter fint i krukan (har inte orkat köpa fler och plantera i de andra krukorna eller i rabatten vi har),gräset börjar bli grönare. Fast det finns ju en nackdel: jag har inget jobb och det suger verkligen. Hade fan behövt ha pengar nu i vår och i sommar då när älsklingen ska titta ut så småningom. Men det löser sig!

Idag ska jag ringa Alfa-kassan, lägga in en order, ut och gå med vovvarna, duscha, räkna på lite saker osv. Jag har en del att göra under dagen fast inte alls sugen på att göra något :/ Har väll kommit i en svacka igen :/ Fast tror det kan bero på att jag har pengar på kontot, då jag inte kan slösa dom genom att åka till stan eller internetshoppa för vi sparar ju till bebe ♥ och ibland känns det som om man inget nytt får. Faaaaast....handlade lite i Lördags. 2 linnen (ett svart och ett vitt) och 2 tröjor (en vit och en korallrandig) Så lite nytt men skulle vilja åka till skopunkten och ha nya skor fast har typ 1000 par hemma ;) Ha ny mascara osv, ja ni fattar hahaha :)







I Lördags  var vi även inom "Little kids corner" som ligger i Krstad. En hel jungel av barnsaker :) Men vi var där för att kolla lite barnvagnar och mer där till. Mest för att få hum om ett pris på barnvagn och vilken modell osv. Hon som hjälpte oss sa att antingen får vi bestämma oss snart och beställa vagnen innan semestern kommer eller så får vi beställa och schansa så att vagnen kommer innan vi fått bebis. Men vi vet vilken vi vill ha och båda är övverens så vi kan lika gärna beställa den så vi har den inann semestern ifall bebis skulle komma tidigare. Men det är fan inte billigt med vagn och alla dessa tillbehör man ska ha men jag lägger helldre pengarna på en bra och ny barnvagn än en begangnad för halva priset! Vi fick lite kataloger med oss hem från Brio och Emmaljunga. Det lutar åt Emmaljunga faktiskt men det kostar också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0