18-4-2012

God morgon!

Uppe med tuppen idag, haha :D Fast det var jag igår också! Sitter här med en kopp te (ska strax göra frukost) och fynderar på vad som händer idag. Tanken är ju att jag ska träffa Louise men man vet aldrig hur det blir :D Om det inte blir det ska jag ta vovvarna på en Lååångrunda idag. Tror vi besöker grönslätt igen eller berget kanske??? Är ju trots allt halvdassigt väder med solen som sticker fram ibland men vad hindrar det mig/oss?? :P

Såg på statistiken att det var många som kollat in bloggen igår (antagligen för jag la ut länken på facebook och att jag har REA på mina living and room prylar) Är ni intresserade av något och vill veta pris så skicka till mig i PM på face så ska vi se om vi inte kan lösa det :D

TJOHEJ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0