Uppe med tuppen.....nästan!

God eftermiddag! Vaknade tidigt idag redan klockan 08:30 men kan bero på att jag var as trött igår och la mig redan vid 22oo. Har sovit som en stock och vaknade som sagt tidigt. Men utvilad var jag. Fast hade kunnat sova mer om inte Mani hade behövt ut och kissa och sedan busa hela morgonen ;)

Men vaken var jag ju redan så satte mig framför tvn och kollade på filmen "Bilar" Hahahaha fan vad den filmen är bra. Ska nog gå och se "Bilar 2" med min systerson någon dag framöver om han inte redan sett den då :p

Killen är iväg och glor fotboll just nu och jag är hemma med vovvarna. Ska väll av till morsan och farsan om en stund.

Ikväll kan det nalkas fest men vet inte om jag är sugen riktigt, det återstår att se :) Annars blir det en lugn hemmakväll ikväll igen. Det kan vara mysigt det också ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0