The real world!

Nu ska jag göra mig iordning för ska vara på jobbet vid 09oo. Redan Måndag igen och tiden, veckorna och månaderna går så fort. Vart tar tiden vägen??? Fast å andra sidan kan det ju vara positivt!

Igår Satt jag och kollade lite kläder på nätet till min lille Armani då haha :D Han som är så liten fryser ute nu när der regnar och hur mycket kommer han inte frysa då när det är vinter?? :S Stackare! Hade valt ut kläder och lite annat för ungefär 1200:- men killen ville också vara med och kolla så vi raderade det jag valt och sedan ville han ändå inte vara med och välja. Sååå arg jag blev :@ Hade jag suttit i ca 1 timme och valt och sedan bara raderar han det haha :D Så nej det blev inget hemklickat igår men blir kanske nästa vecka ;P

Morgonkaffe är det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0