Sprang i High hills!

I Tisdags var jag uppe hos syrran en vända. Slutade vid 12:30. Behövde göra lite ärrenden innan dess så var uppe hos henne runt 14:30. Papi hade haft lillen under förmiddagen och även mormor och morfar några timmar eftersom papi skulle iväg på bågot möte!

Väl uppe hos syrran hade vi det riktigt mysigt. Hon lagade kåldolmar, hade potatis och grönsaker till. Mums! Min syrra är expert på att laga mat ♥

Vi var även en runda inom MIO och kollade lite möbler. Fan vad jag ville ha allt, haha :D Bara önska sig MIO presentkort i julklapp kanske??? :P

Carl (systerson) säljer nu jultidningar så jag satte mig ner vid deras matsalsbord och syrran och carl satte sig vid tv. Är bara en slump av att syrran kollar ut (det blåste ju som fan) då får hon syn på 1-2 personer med huva på sig som är uppe på hennes altan och gör något. Hon reser sig jävligt snabbt upp och skriker "där är de jävla snorumgarna igen" Jag hade Mani i knät så jag kunde inte komma så snabbt ut men vi jagade dom, haffade dom och dessutom hade vi high hills på oss hahahah :P

Hahaha nej riktigt så gick det inte till men vi tog personerna och förhörde dom haha :D De hade nämligen snott ett paket cigg av oss och ja till slut ekände de. Deras mami och papi var inte allt för glada haha :D Men jag menar det är ju principsaken att man går inte upp på någons altan/tomt och tar grejer. Skit samma att det var ett paket cigg men vad tar de nästa gång om man har dörren öppen, en tv eller?????

Men vi fick tillbaka ciggen och vi skrattade och skrattade. Vi tyckte det var skit kul att vi tog dom på bar gärning liksom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0