Riktig söndagsmys ♥

God morgon!

Har inte alls sovit så bra inatt :/ Fortfarande riktigt trött haha :D Igår hade jag en riktigt mysig dag. Syrran, Carl och hennes vän Samantha hämtade upp mig och Mani och körde vidare mot mami och papi. Det var en stor juvlig frukost med bullar massa pålägg, te och kaffe som väntade oss. Höjdar frukost om ni frågar mig :)

Sen fixade jag även med lite papper hemma hos farsan och är nu ägare för första gången på min egen bil. Sååå jävla gött. Är så lycklig tihihih :) En grön Audi automatare har jag nu och jag tackar min farfar för den bilen! Tack farfar!

Vidare hem och ner med Mani till D-planen där Hanö if spelade match. De vann med 4-0! Bara en vinst till så vinner de hela serien :P Då blir det fest haha :D

Killen och hans bror stack ner och jobbade i några timmar och jag var hemma själv och myste. Sen hämtade jag pizzor och vi kollade på Fotboll. (fan vilken fotbollsnörd jag blivit haha ;P) Sen hem och ha mys resten av kvällen till Idol och med min underbara kille ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0