Ny vecka nya tag!

Igår var jag riktigt slö och orkade inte göra ett skit. Hade skallebank och mådde lite illa :P Men kanske inte så konstigt. Hade även bestämt mig för att åka till EKO:- men blev inget. Sov ett par timmar istället och det var riktigt skönt. Skallebanken var borta när jag vaknade och jag och killen var ute en runda med vovvarna och guuuuuud så härligt väder. Det var som en sommarkväll och jag som missat hela denna fina dagen pga festande dagen innan. Men så är det!

Nu är det Måndag iaf och ny jobbvecka för min del. Jobbar dock bara från 09oo-15:15. Sen vet jag inte ifall jag stannar en runda hos mor och far. Behöver nämligen fixa lite med farsan och även städa våran bil :P

För övrigt är full fart denna vecka! Har en massa planerat. Delvis upp till syrran på Tisdag! Gå upp tidigare för ska lämna av Mani hos farsan eftersom jag bara jobbar till klockan 12:30 och ska ha med honom upp till syrran:), jobbar länge på Onsdag så då blir det väll bara till att vara hemma. På Torsdag ska jag nog träffa Louise en stund och på Fredag har jag stägning så då blir det en lååååång dag. Vad som händer till helgen är dock inte planerat ännu :)

Ciao!


Min prins ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0