"NUDE"

Vaknade nu vid 7:30. Hade iof ställt klockan men vaknade innan. Killen gick upp vid efter klockan 05oo och jag trode seriöst klockan var mer, typ halv 8 när jag kollade klockan men var bara 06oo så jag kunde sova lite till tihihihi :)

Ska strax börja fixa mig. Jag och mami ska nämligen in till Krstad idag. Förresten är det inte LÅNGLÖRDAG?? Ska iaf hämta upp henne och sedan fara in till stan. Det blir shopping, äta god mat och bara ha en mamma och dotterdag. Det var längesedan. Jag hoppas ju på att hitta något i Krstad som jag kan ha inför kvällen då det nalkas fest. Men är ocskå sugen på ett läppstift. Vill ha ett "NUDE". Som är så hudfärgat som möjligt. Tycker det är riktigt snyggt!

Skullat fixat mina naglar igår kväll men efter att killen kom hem vid 21oo så var jag ganska seg och vi gick och la oss haha :D Ja klockan 21:30 på en Fredags. Fast å andra sidan skulle han upp tidigt och jobba och jag ska ju också iväg nu vid 09:30!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0